Cum sa ajungi primul in Google! – part. a II-a

0

Optimizare SEO1.6 Tag-ul Title.

Pentru motoarele de cautare acesta este unul dintre cele mai importante tag-uri. De aceea este indicat sa utilizati acest tag si nu uitati sa folositi cuvintele cheie pe cat posibil in titlul site-ului. Link-ul site-ului vostru atunci cand va fi afisat in rezultatele cautarii va contine de fapt continutul tag-ului titlu. Trebuie sa fiti atenti cand alegeti titlul, pentru ca e prima informatie despre site-ul vostru pe care utilizatorul o vede. Ca o regula e bine ca titlul sa informativ si distractiv si totusi sa nu depaseasca 80 de caractere.

1.7 Cuvinte cheie in linkuri

Un alt amanunt care va ajuta sa va optimizati site-ul este introducerea cuvintelor cheie in linkuri ce duc atat catre celelalte pagini ale site-ului vostru cat si catre alte resurse externe de pe internet. Cuvintele astfel folosite vor creste rangul site-ului vostru.

1.8. Introducerea atributului „ALT” in cazul imaginilor

Atunci cand introduceti imagini in paginile site-ului vostru e indicat sa folositi atributul optional HTML, „ALT”. Acest atribut va permite sa setati un text alternativ ce va fi afisat atunci cand browser-ul nu va putea afisa imaginea din diferite motive. Spiderii motoarelor de cautare nu stiu sa interpreteze imaginile, insa vor analiza si indexa valoarea atributului „ALT”. Acest text va fi afiÅŸat în cazul în care browser-ul nu reuÅŸeÅŸte să descarce imaginea sau dacă in browser este dezactivata afisarea imaginilor. Motoarele de căutare vor salva valoarea ALT a imaginilor atunci care când se va analiza pagina, dar nu le vor folosi pentru a mari rangul paginii voastre.

În prezent, motorul de căutare Google ia în considerare valoarea atributului ALT  pentru acele imagini ce au link-uri către alte pagini. Nu există nici o informaţie cu privire la alte motoare de căutare, dar putem presupune că situaţia este similară.

1.9 Tag-ul META Description

Tagul META nu este unul important din punctul de vedere al optimizarii SEO, dar este foarte important pentru ca este folosit pentru a descrie ce contina pagina respectiva. Mai toate motoarele de cautare tin cont de acest tag si afiseaza informatii furnizate de aceasta eticheta in rezultatele furnizate utilizatorului. Asta daca ati introdus eticheta si continutul tagului sepotriveste cu ceea ce contine pagina. De aceea exista ideea ca o pozitionare in primele cautari dupa anumite cuvinte nu va va aduce intotdeauna si multi vizitatori. De exemplu, daca descrierea competitorilor dumneavoastra este mai completa, ei vor fi pe o pozitie mai inalta in cautari, chiar daca site-ul vostru contine mai multe informatii si mai elocvente din punct de vedere al termenilor de cautare.

1.10 Tag-ul META Keywords

Această etichetă Meta a fost initial folosit pentru a specifica cuvinte cheie pentru pagini, dar este foarte rar folosita de motoarele de cautare acum. Cu toate acestea, ar fi recomandabil ca aceasta eticheta sa se regaseasca in paginile site-ului tau cu respectarea urmatoarei reguli: numai cuvintele cheie utilizate efectiv în pagina de text trebuie să fie adăugate la acest tag.

1.2. Structura site-ului

1.2.1 Numarul de pagini

Regula generală este: mai mult, cu atât mai bine. Creşterea numărului de pagini de pe site-ul tau. creşte vizibilitatea site-ului pentru motoarele de cautare. De asemenea, în cazul în care noi informaţii se adaugă în mod constant pe site, motoarele de cautare considera acest lucru ca dezvoltare si extindere a site-ului. Acest lucru poate oferi avantaje suplimentare în clasamentul realizat de motoarele de cautare. De aceea ar trebui sa publici in mod regulat informatii pe site-ul tau: stiri, comunicate, sfaturi, etc.

1.2.1 Numărul de pagini

Regula generală este SEO: mai mult, cu atât mai bine. CreÅŸterea numărului de pagini de pe site-ul dvs. creÅŸte vizibilitatea site-ului pentru motoarele de cautare. De asemenea, în cazul în care noi informaÅ£ii se adaugă în mod constant la site-ul, motoarele de cautare considera acest lucru ca dezvoltare si extindere a site-ului. Acest lucru poate oferi avantaje suplimentare în clasament.Tu ar trebui să publice periodic mai multe informaÅ£ii pe site-ul dvs. – stiri, comunicate de presa, articole, sfaturi utile, etc

1.2.2 Meniul de navigare

Ca o regulă, orice site are un meniu de navigare. Folositi cuvintele cheie în link-uri meniu, va creste semnificatia din punct de vedere SEO a paginilor la care se referă link-urile. Si ca o alta regula e bine ca o pagina sa nu fie la o departare de mai mult de 3 clicuri.

1.2.3 Cuvinte cheie în nume de pagini

Unii experţi consideră că folosind cuvinte cheie în numele unui fişier pagină HTML, poate avea un efect pozitiv asupra poziţiei sale rezultat de căutare.

1.2.4 Evitati subdirectoarele

Dacă nu sunt prea multe pagini pe site-ul dvs.,  cel mai bun loc pentru stoca fisiere site-ului vostru este în directorul rădăcină al site-ului. Motoarele de căutare considera paginile aflate in radacina site-ului, mai importante decat cele ce se gasesc in subdirectoare. Asa ca nu riscati daca nu e cazul, puneti totul intr-un singur loc.

1.2.5 O pagină – o fraza cheie

Pentru a obtine o optimizare eficienta e bine sa alegeti cateva cuvinte cheie pe care sa le includeti intr-o fraza pentru fiecare pagina a site-ului . Uneori, puteţi alege sa legati doua sau trei astfel fraze, dar cu siguranţă, pentru o optimizare reusita nu folositi prea multe fraza cheie. De multe ori astfel de conexiuni nu fac decat sa produca confuzie pentru motoarele de cautare.

1.2.6. SEO si Pagina principală

Optimizaţi pagina principală a site-ului dvs. (nume de domeniu, index.html) pentru combinaţii de cuvinte care sunt cele mai importante. Această pagină este cea mai importanta si probabil este cea care are va ajunge la partea de sus a listelor motoarelor de căutare. Din propriile experiente, mai bine zis conform raportarilor celor de la Google Analitycs,  pagina principală va poate aduce pana la 30-40% la sută din traficul de căutare total pentru site-ul vostru.

Va urma!

Sa auzim doar de bine!

Vom fi bucuroși să auzim opinia ta

Lasă un răspuns